Davetsiz Filmini izle

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 Kişi Oy Verdi, 5 Puan Üzerinden: Ortalama 5,00 Oy Aldı)
Loading...Loading...



Davetsiz Filmini izle
İzlenme 183.722
Filmin Eklenme Tarihi: 30 Aralık 2010

İMDB PUANI: 6.2/10
Türü:Dram,Gizem,Gerilim ve Psikolojik
Vizyon Tarihi: 29 Mayıs 2009 (Türkiye)
Oyuncular:Emily Browning,Arielle Kebbel,Elizabeth Banks,David Strathairn,Don S. Davis,Jesse Moss,Heather Doerksen ve Danny Bristol oynamıştır.
Süre : 1 saat 27 dakika
FİLMİN KONUSU: Annesi öldükten sonra psikiyatri kliniğine kaldırılan Anna artık eve geri dönmüştür.Ablası eve dönmesine çok sevinmiştir.Fakat Anna yokken çok şey değişmiştir,babası artık yeni bir evlilik yapmıştır.Rachael’in Annayı rahatsız eden gizemli bir yanı vardır ve bu yüzden Anna’nın rüyalarına girmeye başlar


yorum

Yorumlar

" Davetsiz Filmini izle " için 75 yorum

  1. ufffffff on 31 Aralık 2010 03:37  ]

    finali süper ;D izleiinn

  2. hhhhnnnjjjj on 27 Mayıs 2011 18:41  ]

    manyakkkkkk süper

  3. hhhjj on 21 Haziran 2011 15:03  ]

    bayağ bi karışıktı…

  4. Yağmur on 04 Temmuz 2011 18:11  ]

    Sonu çok güzeldi ya… Hastası oldum. Mutlaka izlenmeli. Emily Browning her zamanki gibi iyi bir oyunculuk sergilemiş :)

  5. aslı on 08 Ağustos 2011 01:39  ]

    gerçekten çok sürükleyici bi film izlemeye değer ama korkunç değil sadece sürükleyici we sonu hiç beklenmedik bi şekilde sona eriyor İZLEYİNNNNNNNNNNNN:))

  6. çilem on 09 Ağustos 2011 05:30  ]

    qecenlerde yanlıs hatırlamıosam number 23 dıe bı fılm ızledım oda çok quzeldı fınalleri çok benziyor

  7. Öznur on 15 Ağustos 2011 16:49  ]

    Harika bir film mutalaka izlesin izlemeyenler !!

  8. sevil on 02 Eylül 2011 02:13  ]

    gerçekten zor beğenirim ama hem sürükleyici bir film hem
    de güzel bir final.

  9. wergtyhuj on 03 Eylül 2011 21:23  ]

    güzel bir filmm

  10. ömer efe on 09 Eylül 2011 13:36  ]

    süper bir film sonunda donup kalıyorsunuz izleyin tavsiye ederim…(kesintisiz izlediğim için sitenize teşekkür ederim)

  11. zehra on 23 Ekim 2011 16:26  ]

    gercekden mukemmel qan dondurucu bir filim finalsa anlatilmaz bakinir

  12. cansu on 21 Kasım 2011 17:49  ]

    gerçektende finali süperdi ya :D

  13. AnnaSammieAlex on 03 Aralık 2011 21:43  ]

    TEK KELİMEYLE BİR HARİKA VVE FİNAL MÜTHİŞ BEN TAM KORKU MANYAĞI BİR KIZIMDIR AMA BU KORKU DEĞİLLL AZCIK VAR AMA ÇOK AZ AMAA YİNEDE MÜKEMMELİ AŞACAK KADAR HARİKULADEYDİİİİİ VE BU BENMM 9.İZLEYİŞİM Xd KOPPPPP

  14. başak on 10 Aralık 2011 23:31  ]

    süp per ötesi bişe yaaaaaaaaaaaa

  15. Tülay on 29 Ocak 2012 01:15  ]

    Benim için tam bir gerilim filmiydi . Diğer yorumlarda da yazdığı gibi kesinlikle sürükleyici bir senaryoya sahip. Oyunculuklar da güzel . Film bittiğinde zamanınızı boşa harcamadığınızı düşünüyorsunuz. Kısacası izlenmeye değer.

  16. hamide on 25 Şubat 2012 20:19  ]

    SÜPERRRRRRRRRR.VE.HARİKAAAAAAA

  17. ikrahamide on 25 Şubat 2012 20:26  ]

    izlediğim şizofren insanlarla ilgili filmlerden akıl oyunlarını geçmedi ama donni darko yu geçti.önce akıl oyunları nı sonrada davetsiz filmlerini öneririm.gerçekten izlenmeye değer.:)

  18. OKtay on 14 Nisan 2012 13:33  ]

    sadece sonu için bile izlenebilir…Valla kimden şüpheleneceğimi şaşırdım.Kesinlikle izleyin kaçırmayın….

  19. shegirl07 on 18 Nisan 2012 19:28  ]

    biraz karışıktı sonunu pek anlayamadım

  20. fulya on 22 Nisan 2012 05:08  ]

    lilm guzedi bakabilirsiniz.

  21. selen on 22 Nisan 2012 20:27  ]

    mükemmel bi filmdi. aslında hiç farketmez hepsi benim bebeklerim. aslında o kadının hiç bi suçu yoktu hep o kız suçlu terbiyesiz çocuğu durduk yere itti ama olsun hepsi benim bebeklerim..

  22. cimşit on 22 Nisan 2012 22:17  ]

    aslında çok garipti bence kızın ölmesi gerekti kız salağın teki çıktı hele o alex bence o erkek çünkü alex erkek ismi annada bir şeytan olabilir bence riçırın hiçbir şuçu yokken öldürdü şeytan kadını bide alexsin üstene atıyo manyah halbüki alex yok ama olsun çok tatlılardı neyse yakşamlar

  23. ıddıı on 23 Nisan 2012 15:00  ]

    cimşit kardeşime katılıyorum tam bir şifozren filmiydi anna şifozrenik sancılar geçiriyordu ve alexin ölmesine rağmen onu yaşıo sanıyodu tam bir öküz cimşit demiyeli alex bncede erkek fiziği güzel ama beğenmedim riçırıda az şeytan deil gözlerinden ben şeytanım dediği belli mavi mavi oyşş yerrimmm sonracığımaaaa o gerizekalı babası tam bir gerizekalı o tip ne yani git bi berbere saçını boyat yaa ayıppp utanmıyo sokağa çıkmaya nese çok konuştum saygılarrr ..

  24. selma on 28 Nisan 2012 15:47  ]

    mükemmel bir film herkese tavsiye ederimmm

  25. Gulya88 on 09 Mayıs 2012 12:38  ]

    Valla ben bisey anlamadim anlayan varsa bana da anlatsin.Kemp kim , o kadin katilmi anlayamdim……

  26. yağmur on 16 Mayıs 2012 00:51  ]

    çok güzeldi kesinlikle izlenmesini tavfsiye ederim

  27. yağmur on 16 Mayıs 2012 00:52  ]

    izlemeye deyer

  28. ERCAN on 22 Mayıs 2012 22:54  ]

    film harika ,korku filmi severlere tavsiye ederim admine teşekkür

  29. kezban on 18 Haziran 2012 00:05  ]

    süperdi ama bitişi keşke böyle olmasaydı fallik her şeyi kafasından uydurmuş

  30. zeynep on 26 Haziran 2012 11:37  ]

    süper bir film be izlenmeye deger

  31. nilocan on 29 Haziran 2012 19:28  ]

    beğendim evdeki düşman filmindeki gibi başları sıkıcı sonları çok heyecanlıydı güzel finaldı begendim :D:D:D:D:D

  32. senemito on 04 Temmuz 2012 20:33  ]

    bence süper bi film iyiki izlemişim sonu çok şaşırttı beni

  33. alex on 29 Temmuz 2012 12:37  ]

    çooook güzeldi mükemmel alex falan müthişti :D

  34. apollo on 04 Ağustos 2012 22:44  ]

    harbi söylüyorum beş para etmez :((

  35. monte kristo kontesi on 03 Eylül 2012 20:58  ]

    bu sonu filmlerde daha fazla kullanmasınlar artık yeter “aaa suçlu gizli özne” çok sıradan

  36. canfeza on 12 Eylül 2012 20:52  ]

    sonu harika ya , psikolojk filmlerin çoğu böyle sonlarla bitiyor fakat yinede şaşırmamak elde değil

  37. yaqmur on 20 Eylül 2012 04:40  ]

    sonu acaip sasırttı beny yaa … coqq ii bir filmdi…

  38. hülya on 21 Eylül 2012 03:48  ]

    geç bile kalmışım ama gercekten manyak bi filmdi ya vakit ayırmaya değer kesinlikle SÜP PER…

  39. selçuk on 29 Eylül 2012 00:30  ]

    gercekten güzel bir filmdi sonda çok şaşırdımm :D

  40. emi_ee on 29 Eylül 2012 18:48  ]

    harika ötesi bi filimdi bnce

  41. melisa on 15 Ekim 2012 13:19  ]

    yaa bence filmde korkuda var ama duygusall :/ ağladım amk filmin sonunda :O

  42. seyun on 18 Ekim 2012 16:12  ]

    harika şu ana kadar izlediğim en güzel filmlerden biri diyebilirim çok iyi tasarlanmış ve final muthiş inanılmaz bence tek kelime ile harika….

  43. nurullah on 26 Ekim 2012 00:18  ]

    kafası basabılene mukemmel bı fılm :D kafası basmayanlar kotu dıo gayet 10 numara bı fılmdi :)

  44. mustafa on 29 Ekim 2012 19:37  ]

    film okadar karısık kııı mecbur izlemek zorunda kalıyorsun film sonunda çözülüyoo oıyuz den hiç başlama hiç sarmadıı

  45. arzu on 29 Ekim 2012 21:47  ]

    sürükleyici ve şaşırtıcı her anı heyecan dolu kesinlikle tavsşye ederim pişman olmayacaksınız iyi seyirler goodbye

  46. VAHDETTİN on 01 Kasım 2012 12:04  ]

    BENCE ÇOK GÜZELL BÖYLE KARIŞIK FİLMLERİ SEWİYORUM :D

  47. serdar on 03 Kasım 2012 02:18  ]

    annaya bayıldım.

  48. ferah on 03 Kasım 2012 12:09  ]

    tamamen şizofreni duygularla neler yapılabilineceğini anlatan,konusu güzel bir filmdi,fakat bir korku filmi denilecek hatta +18 lik bir film asla değildi,bilmiyorlar ki bizim sokaklarımızda çocuklarımızın gözleri önünde hergün bi yenisi oluyor bu olayların,şiddetin kol gezdiği bir toplum da yaşayan bizler kadının elinde salladığı bıçağına bir mendilmiş gibi duygusuzca bakabilir olduk artık.

  49. ırmak on 03 Kasım 2012 17:26  ]

    süper bir filmdi izlemenizi tavsiye ediyorum tüyler ürperticiydi the others den sonraki en güzel filmdi the others ide izlemenizi tavsiye ederim :)))) saygılar sevgiler hepinizeee

  50. hll on 08 Kasım 2012 20:49  ]

    çok süper bir flim

  51. AS:D on 18 Kasım 2012 09:50  ]

    Çok Değişik ve Güzel ßir Film İzlemeyen gerçekted Değer .! [süper]

  52. cafer on 16 Aralık 2012 06:54  ]

    mest oldum burda yok böyle bir film

  53. Tolga on 21 Aralık 2012 23:39  ]

    Filmi izlerken araya giren reklamlar bu siteye hiç yakışmadı. Sırf bu yüzden başka sitelerde izleyeceğim..

  54. emre on 10 Ocak 2013 22:21  ]

    çok iyi be

  55. seray on 21 Ocak 2013 18:04  ]

    iğrençççççççççççççççççççççççççç

  56. nazlı on 23 Ocak 2013 22:03  ]

    tüm cinayetleri kız işliyo sonu harikaydı

  57. ccc on 03 Şubat 2013 01:15  ]

    tüm cinayetleri kız işliyo sonu süperdi filmin sonu sölenirmi bea arkadas zaten su film kıtlıgında bi film bulmusuz sonunu sölüyor yav

  58. izleyici on 15 Mart 2013 22:58  ]

    başarılı bir film emeği geçen herkese teşekkürler

  59. erdanur kaya on 17 Mart 2013 18:28  ]

    <<<<bence bu film çooook güzeldi herkese ama herksin izlemesini tavsiye gönülden ediyorum sonu çok güzeldi sırf sonu için bile izlenir filmi anlatmayım siz izleyip görün<<<<<

  60. arife on 18 Nisan 2013 21:01  ]

    film gerçekten süper kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim kesinlikle izlenir süper ve sürükleyici bi film..
    keyifli seyirler

  61. asdgWSG on 11 Haziran 2013 15:21  ]

    eyce eyce

  62. asdfg on 25 Haziran 2013 16:24  ]

    aslında bu film güney kore filmiydi ismide karanlık sırlar sonra amerknlar aldı kendileri yaptılarr ben kore versyonunu izledm acaip kafam karıştı. kız öldümü ölmedimi . şimdi de bu versıonunu izliyorum .s.s çok güzel ama bi okadarda karmakarışık :(

  63. papatya on 06 Temmuz 2013 13:56  ]

    gerçekten hiç tahmin edilmeyecek bir final kaliteli filmdi..

  64. yonca on 12 Temmuz 2013 01:29  ]

    ben çok beğendim . konusu ve sonu çok güzeldi tahmin ötesi bir final:)

  65. fgdfhdfh on 10 Eylül 2013 15:38  ]

    FİLMİN ORJİNALİNİ İZLMYK İSTEYEN İSMİ A TALE OF TWO SİSTER KORE DİZİSİ.. O RDA BURDKNDEN DAHA KARŞIK AMA ÇOK DAHA GÜZEL BANA GÖREE. İLK ONU İZLEMŞDİM BEN.. SONRA BUNA GEÇMŞDM.. OKADAR GÜZLDİKİ 1O U GECİK İZLLMŞMDR.. DAVETSİZİ 2. KERE İZLİYRUM sMDİ.. A TALE OF TWO SISTER TAVSİYE EDERİM !

  66. mahmut on 26 Eylül 2013 12:50  ]

    çok güzel bir film kesinlikle tavsiye ederim

  67. Kerim on 03 Ekim 2013 22:39  ]

    Çok iyidi ya kesinlikle izleyin

  68. sedaaa on 14 Ekim 2013 00:31  ]

    HARİKA BİR FİLMDİ KESİNLİKLE İZLENMESİ GEREKİYOR. ARICA SÖYLENEN KADARDA KAIŞIK DEĞİL… MUHTESEMDİ …

  69. deli Çoçuk on 27 Ekim 2013 01:50  ]

    yaw arkadas bu en sonda kı olay cok sacma bu garıyı kım öldürdü allah askına yazın kafayı yıcem kız cocugu karsımda dıkelıyor nerden baktım bu fılme lanet benıde öldurecek

  70. cılgın ayse on 27 Ekim 2013 01:52  ]

    yaw kardo awradı alex öldürdü . bnmde rüyalarıma giriyor a.q

  71. özlem on 24 Kasım 2013 16:32  ]

    harika bi filmdi sonu çok ilginç bitiyor kesinlikle izleyin….

  72. kaan on 28 Aralık 2013 19:51  ]

    bence süperdiiiiiii

  73. ilker on 31 Ocak 2014 00:14  ]

    müthiş film son ses izliyorum kulaklık kulagımda fırının altından kız sen bi çık altıma s….tm yaa :)

  74. Dengesiz on 05 Şubat 2014 08:24  ]

    Film o kadar karışık ki annemden şüpheleniyorum :/

  75. canan on 19 Şubat 2014 04:28  ]

    bencede guzeldı 10 ustunden 8 bu fılım boşa zaman kaybı olmadıgını belirteyım çok fılım seyredenler bosa zaman kaybından hoslanmaz başta ben




Google: Davetsiz Filmini izle